Täcker mina nakna bröst

Jag bor högst upp, mitt emot mitt hus bor ett gäng med gamlingar, ett så kallat äldreboende. Jag är alltid, verkligen alltid, naken hemma. Om jag så diskar, städar, kollar på film eller dansar. Jag räknar med att de gamla människorna inte ser så bra och har aldrig oroat mig för att min nakenhet ska avslöjas. Tills idag när jag naken förbereder lite mat och till min stora förvåning ser ett ungt, manligt vårdbiträde titta ut genom fönstret, rakt mot mig. Jag fryser till mitt i en rörelse och täcker mina nakna bröst. Glider snabbt in bakom den skyddande väggen och inser för mig själv att det är dags att börja med kläder...
 

Kommentarer
Postat av: noobin

Klockrent. Det är sådana händelser som gör att man vill fortsätta arbeta med gamlingar. ;)

2007-10-21 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback