Smög jag som en tjuv

Trots att alla är vansinnigt snälla och gratulerar mig från höger och vänster så kunde jag inte låta bli att känna mig hotad med rikedomen i väskan, så jag promenerade in på banken idag för en insättning. Hur ofta sätter jag in pengar? Aldrig! Kom rakt in i barnvagns-SM som tydligen gick av stapeln på banken idag, med mängder av griniga barn, Jämtlands absolut längsta kö till råga på allt. När mitt nummer äntligen ropats upp smög jag som en tjuv över det polerade bankgolvet och försökte dölja mina tusenlappar som nu äntligen sitter på mitt konto, där de bör vara.

Jag unnade mig två par jeans idag och kan inte ens minnas när jag hade råd med och kom i ett par vanliga jeans. Det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback