Sa "jag litar på dig", med kroppen fylld av nervositet

Flickan var 18, jag lade mitt hår i hennes händer och sa "jag litar på dig", med kroppen fylld av nervositet. Håret blev kort, så kort som jag inte haft på många år. Men jag tycker om det ändå, det känns fräscht!
I sällskap med min vanliga prestationsångest så försökte jag få till ett fantastiskt kort på min nya frisyr, eller i alla fall ett bra. Till slut insåg jag att det inte går. Jag sätter ut skitkorten nu, så sätter jag in de bra senare. När jag själv fått fixa till håret, som jag vill ha det!

 

Kommentarer
Postat av: Siss

Du är så sjukt snygg min älskade syrra..... Bilden från Marite var mer än GRYM :=) Kämpa på, jag är stoltast av oss alla... Finns ingen som du... Mitt hjärta! PUSSS

2007-08-15 @ 21:38:47
Postat av: theresa

Jag tycker det blev jättefint! Va roligt o höra att nån fler vart modig hos frissan! :)

Postat av: Carro

Jag såg faktiskt dig en sväng på stan när ni satt där och tänkte att du var så snygg i håret! men du såg lite upptagen så jag fick ingen kontakt att hejja på dig! men nu vet du!Kram SAS Carro

2007-08-17 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback