Män från främmande vidder med misstänkt peruk

Precis som ingen annan fredagkväll så blev jag bjuden på en fantastisk middag hos en talangfull lasagnemakerska. Jag och tjejerna åt gott, samtalade om män från främmande vidder med misstänkt peruk, män som framhåller sitt singelliv och döljer att de egentligen delar sin säng med en annan kvinna, män och deras könsorgan, pojkar som ser ut som underåriga men ändå kan kelas med samt det aldrig uttjatade ämnet avföring. Vi förflyttade oss till vardagsrummet, åt onyttigheter, spanade på män på internet, läster bloggar och fortsatte våra udda diskussioner. Till slut tog vi en sväng med bilen utanför en dansbana, ville se människor ute på parkeringen. Men tiderna verkar ha förändrats, inte var det som på min tid en massa människor som drack alkohol i bilarna ute på parkeringen. Nu verkar de istället vara inne och dansa. Trist att kulturen försvunnit från de svenska dansbanorna.

Nu ska jag lägga mig, våndas över jobb imorgon och att oärlighet existerar så nära inpå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback