Jämförde bröst och blottade rumpor och andra kroppsdelar

Men vilken fest det blev igår då! Kvällen som skulle vara relativt lugn blev förvandlad till en äkta röjarskiva, allt enligt tonårsreglerna. Alkoholen flödade, kuddkrig utbröt, vi dansade på borden och hoppade i sängen, jämförde bröst och blottade rumpor och andra kroppsdelar, vi dansade och sjöng (läs;skrek), ingen satt tyst och lugnt i ett hörn, alla var med. Det var helt oväntat en av de roligaste fester jag deltagit i. Plus att jag fick kramas efteråt, en liten livsbonus att njuta av. En riktigt schysst helg med andra ord, för min del i alla fall. Min väninna är en mobiltelefon och en halv tand fattigare...

Jag har försökt att få med en del bilder som kan belysa hur skojigt vi hade, dock med taskig kvalitet...

        

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback