Jag har vunnit 5000 kr på bilbingo....

Måndag och enligt den nystartade traditionen tog vi Volvon till Brunflo för lite bilbingo. Som vanligt kändes vi aningen malplacerade bland äldre kvinnor i mjukisbyxor, fleecejackor och annan bingoutrustning. Min väns latextights, våra färgade hår och det obligatoriska snuskiga skällsorden till bingoutroparen gjorde oss ännu mera udda...

Just ikväll hade jag tänkte stanna hemma, visste inte om jag orkade. Tackar mig själv ödmjukast för att jag släpade mig iväg. Under pausspelen, den så kallade lillrövaren så upptäckte jag snart att jag hade två nummer kvar, nervöst flackande med blicken väntar jag och märker att det direkt blir endast ett nummer kvar, nummer 20. Som i en dröm ropas nummer 20 ut och jag studsar skrikande upp och ner och skriker bingo i falsett. Min kompis slänger sig på tutan och jag öppnar bildörren och viftar frenetiskt med min fulla bricka. Jag hör som i en dimma hur kontrollanten kontrollerar numren, mina kompisars upphetsade skrik och slutligen bingoutroparens: " Det var fem rätta rader och en ensam vinnare till 5000 kr". Snart kommer en annan kvinna med 5 stycken tusenlappar och säger grattis. Jag tar emot den enorma summan pengar och skakar som ett asplöv, är högröd i ansiktet av upphetsning och har tårögda ögon. Jag har vunnit 5000 kr på bilbingo....


image131

Det absolut bästa med denna kväll är alla genomhjärtliga grattis jag emottagit muntligt och via sms. Att så många unnar mig detta och är glad för min skull. Det är så att jag blir rörd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men fyyyy fan va bra! Det är skönt att se att storvinsterna inte bara går till storrökande gamla kärringar!

2007-08-21 @ 08:12:31
Postat av: Towa

Kul att höra =) GRATTIS

Postat av: Elin

Finns ingen jag unnar det så mycket som dig! GRATTIS SYRRAN!

2007-08-21 @ 14:32:26
Postat av: lellelii

Grattis babe.... igen å igen å igen =)
Puss

2007-08-21 @ 17:20:33
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Werner


Vill bara säga GRATTIS igen... finns ingen som förtjänar det som dig!!!
Puss

2007-08-21 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback