Jag har blivit utmanad...

av ingen mindre än Flisan. Tanken är, vad jag förstår, att jag ska skriva ner åtta fakta/vanor. Sedan ska jag välja ut några personer som jag utmanar och som i sin tur skriver åtta stycken saker och utmanar vidare. Inte så svårt, tror jag...

Ok, here I go:

1. Jag är vansinnigt rädd för terrorister och andra instabila, fanatiska och oberäkneliga människor.

2. Jag stör mig på klämkäcka idrottsmän av typ Klüft mfl, så mycket att jag bojkottar sådana evenemang totalt.

3. Jag tycker att äldre människor luktar illa och jag skulle helst slippa se dem i kön på mataffären.

4. Jag har en gång i mitt liv haft klamydia och då i ögonen. Min mormor undrade hur i helskotta jag lyckades få det dit. Men det är en annan historia!

5. Jag har en av Sveriges kortaste tungor, är förbjuden att pierca den då den knappt når utanför munnen i utsträckt tillstånd och jag borde kapa strängen under men törs inte (vilket inte gör mig till en sämre kyssare eller dylikt, tror jag).

6. Jag svimmar om jag ska ta en spruta, eller ens ett litet blodprov i fingerspetsen.

7. Jag kan aldrig ställa alarmet på ett jämnt klockslag, aldrig med en nolla sist. Oftast står klockan på 07:08 eller liknande.

8. Min största fobi är glasspinnar, som jag tidigare tagit upp här. Oförklarligt men dock traumatiskt!

Utmanar vidare: Lellelii, Jenny, Tiger,  Bengan, Moa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aj då... :) Men jag gör så gott jag kan. Kram

Postat av: Elin

VA? du också? jag har kan inte heller ställa alarmet på jämnt klockslag, undra om det ligger i släkten? det viste jag faktiskt inte, man lär sig något nytt varje dag! haha

2007-09-04 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback