Snart 25, frisk, ha full kontroll över min kropp och förhoppningsvis en hel del lycka framför mig....

Så, jag tänkte rapportera för er hur min första arbetsdag gick, efter en sömnlös natt och ihållande nervositetsattacker. Jag kom till arbetet och möttes av en del kända ansikten vilket lugnade ner mig en smula, dessutom fick jag gå bredvid en tjej som jag känner litegrann till att börja med och det gjorde saken än mer naturlig. Visst bestod dagen av en hel del chocker som har med avföring, urin och annat som inte jag är van vid. Men i det stora hela gick det bra och det känns inte helt hopplöst, jag tror att det kan bli riktigt bra. Dock har jag ännu mera kommit underfund med att ålderdomen inte är något alternativ för mig. Djupa tankar om livets slutskede uppenbarade sig och jag vill inte någonsin bli gammal. Kan jag få stanna här i min nuvarande plats i livet. Snart 25, frisk, ha full kontroll över min kropp och förhoppningsvis en hel del lycka framför mig.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback