Jag har en aning livslust idag! Det är nice!

Jag har fått ett påskägg idag. Ett stort fint med massor av godis inuti... Jag kan ärligt inte minnas när jag sist fick ett påskägg och den fina gåvan värmer inne i mitt hjärta. Det var min handledare på praktiken som gav mig det, samt en film som han uppenbarligen tycker att jag ska se. Mycket fina avskedspresenter eftersom jag gjorde min sista dag på praktiken idag. Det har varit roligt, intressant och lärorikt, jag har hittat en förebild inom mitt kommande yrke. Det var en del av syftet med denna praktik, att hitta någon som vi kan ha som förebild, någon som har ett sätt att arbeta som vi gillar. Mission accomplished. Nu ska jag vila lite innan jag ska möta min bror, handla mat och mysa med honom. Jag har en aning livslust idag! Det är nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! positiva tankar :-) Glad påsk vännen

Postat av: Peter

Tack för det = ) Jag är Glad att du trivdes hos oss.
Kommer att sakna våra diskutioner = )

Mvh-Peter

2007-04-09 @ 12:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback