Håll tummarna, nu sticker jag och blir ett vårdbiträde!

Om fem minuter ska jag gå på mitt nya jobb för första gången, och magen knyter sig återkommande i nervositetsattacker. Jag har inte sovit mer än tjugo minuter inatt, om det beror på den förhatliga stormen eller min nervositet kan jag inte svara på, möjligen en kombination. Men varför är jag så nervös? Jag har påbörjat mängder av olika jobb under min korta men intensiva yrkeskarriär. Har det möjligen att göra med den nya inriktningen? Förut har kontorsjobb och säljarjobb varit min grej, nu är det människor det handlar om. Äldre människor till och med... Håll tummarna, nu sticker jag och blir ett vårdbiträde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! och fungerar det alltid så har vi ju Napalm...lösningen på allt

2007-04-11 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback