Det är inga stora saker jag önskar mig

Om mindre än en månad så fyller jag 25 år och tänkte av omtanke för er som vill ge mig en födelsedagspresent ge er chansen att spara lite tills dess.

Överst på min önskelista är PENGAR. Främst för att kunna betala hyra och räkningar nästa månad.
Kärlek är en annan het gåva, som ligger jämte vänskap och respekt.
En tatuering till, vill jag göra, dock välja motiv själv.
Diverse vardagsting som jag behöver, så som mat, förbrukningsvaror och mina laster.
Presentkort på kläder och förbrukningsvaror är även det mycket välkommet.

Så, nu vet ni. Det är inga stora saker jag önskar mig, bortsett från kärlek, vänskap och respekt, vilket även är det billigaste materialistiskt sett, men det viktigaste...


Kommentarer
Postat av: Per

Du bara vill ha och vill ha...

2007-04-28 @ 02:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback