Jag är en "knyckare"

Vaknade även denna morgon med en släng av nackspärr, när ska min kropp stabilisera sig och tillåta mig att mår bra. Jag har ständigt försökt idag att inte röra nacken så mycket, men har insett att jag är en "knyckare". Knycker på nacken närhelst jag ska prata, framhävda en åsikt eller dra ett skämt. En ovana jag måste försöka bli av med om min nacke ska envisas att ge mig nackspärr och smärta varannan vecka. Önskade mig hela dagen en liten dos massage och en större dos kramar och mys. Under dagen som gått har jag även återfått min förkylning, vilket gör att jag ännu mera ifrågasätter vad min kropp håller på med för utrensning. Uppenbarligen innefattar rensningen även mentala delar, då jag är våldsamt utmattad, både fysiskt och psykiskt. Ska de närmaste två åren gestalta sig på detta vis?

Läste just aftonbladet och insåg att det kanske är bra att jag inte är ute på vägarna nu.
Bantning=rattonykterhet? Vilken mardröm att bortförklara! Om det ens är möjligt....

Nu ska jag läsa 120 sidor gruppsykologi. Utan att somna! Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback