Vad är det för speciellt med den mannen?

I går kväll så träffade Renée Nyberg mannen, myten, legenden Mikael Persbrandt. Vad är det för speciellt med den mannen? Jag skulle plugga och hade inga intentioner av att se programmet, men trots det så slog mitt undermedvetna över till kanal tre i lagom tid. Jag sänkte ljudet och försökte läsa i min psykologibok om sexuella drifter och bildandet av en personlighet, mina ögon drogs som magneter till TV:n och sen var jag som förtrollad, fast i en farlig mans mystiska ögon. Jag lade sakta ner boken, med blicken fäst på Persbrandt och höjde ljudet igen. Han är attraktiv, manlig, sexig. Han har allt, det lite farliga med det sårbara som lyser igenom bitvis. Jag skulle inte tacka nej till en natt eller flera med honom, vad är det som får kvinnor att falla på knä framför honom? Vad är det som lockar i denna man?

Dagens fundering för Saras del....

Kommentarer
Postat av: Niklas Hermansson

Jag är ganska lik Mikael Persbrandt men ingen faller på knä framför mig (förutom min sambo). Möjligtvis kan det bero på att jag inte är "Kändis" och inte är lika "Rik".

/Niklas

2006-10-18 @ 15:52:17
Postat av: Beckan

I love him :=)

2006-10-19 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback