Kanske borde ha lagt till att sex inte ingår i hyran!

Jag sitter här på morgonkvisten och funderar på vem man kan fråga om fönsterputsning. Ska villigt erkänna att jag aldrig riktigt putsat fönster, aldrig under mina 24 år på denna jord. Det är egentligen pinsamt att erkänna, till och med för mig själv, för det är lite äckligt att jag aldrig gjort det. Men någon gång ska vara den första...

Min annons har resulterat i uteslutande manliga svar, undrar om de tror att det är en förtäckt kontaktannons? Kanske borde ha lagt till att sex inte ingår i hyran! Ska dock bli väldigt spännande att träffa dessa män som kanske vill bo med mig. Ska försöka lägga på mig mitt trevliga yttre och vara så där charmig så de smälter. Den engelska ekonomichefen känns för tillfället mest lockande, en ny vän kanske.

Idag är jag ledig och förstår inte varför jag vaknar så tidigt, mitt vanliga sömnbehov verkar ha minskat. Kan det vara så att min konstanta trötthet de senaste åren börjar ge med sig? Vaknade även runt 4-snåret inatt då min syster och hennes karl stormade in och verkade tro att klockan var 4 på eftermiddagen med tanke på deras volym.

Nu ska jag inhandla ättiksprit som enligt min mor är bästa sättet att få fönstren rena, dock inte dricka den utan torka med den.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Putsa fönster? Hur gör man det? Hittar du någon som kan hjälpa dig så hör av dig. Jag behöver all hjälp jag kan få... :P

Postat av: Flisan

Stoppa pressarna! Flisan har jobbat som fönsterputsare..använd diskmedel och vatten, efter du rakat av vattnet och medlet med en gummiraka så torkar du med en BOMMULLS trasa...hihi..OK? skiner som solen! appopå det, putsa på en mulen dag annars ser man inte riktigt åsså blir det fläckar :-)

2006-10-06 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback