En snattad skylt, en kladdig cappucinotårta och allmäna sexuella frustrationer

Myskvällar är klart underskattade... Började den gångna helgen med filmkväll hos en manlig bekant, vilket var oerhört mysigt. Lite godis för mig, mer för vissa och två helt ok filmer. I och för sig så somnade hälften av oss, men vi i den andra hälften kikade klart på filmerna och mös.... Lördagen slutade med en utgång, en snattad skylt, en kladdig cappucinotårta och allmäna sexuella frustrationer, men vill ändå påstå att det var en lyckad lördag.

Däremot var söndagen och idag riktigt dåliga dagar. Jag mådde dåligt både igår och idag, imorse någon extrem huvudvärk som jag inte upplevt på länge och ett vagt illamående. Spenderade i stort sett hela dagen i sängen och masade mig sedan upp för att gå på kalas. En vän som fyllde år och bjöd på tårta, vilket kändes lagom mysigt och behövligt. Tårta, glass och bulle samt mys framför TV:n. Precis vad jag behövde.

Nu sitter jag ensam i min lägenhet, syrran har packat ihop sina saker och jag är helt allena. Dock varar inte ensamheten så länge för imorgon eller på onsdag kommer min nya lägenhetskamrat, en manlig denna gång. Kommer sakna min lillasyster men det är spännande med nytt blod i lägenheten. Nu ska jag laga lite mat så jag har en matlåda klar till imorgon. Sov gott...

Kommentarer
Postat av: BecKan

Åhh, jag saknar dig min älskade, men tänk vad vi kommer få sakna varandra nu, sisters 4:ever. Älskar dig mer än allt på denna jord... Puss

2006-11-01 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback