Om detta var min sista dag

Har nyss låtit tårarna rinna i kapp med kärleken i dagens avsnitt av Grey's Anatomy, sådan kärlek som jag antar bara existerar på TV och film. Men jag antar att jag kan dras med i känslan och föreställa mig att jag själv var inblandad i något liknande. Frågeställningen som dök upp: Om detta var min sista dag, hur skulle jag då vilja spendera den? Nu fick jag något att fundera på. Förmodligen skulle jag berätta om hemliga tankar och känslor för de som berörs. Sådant som egentligen borde sägas redan idag, men som kommer förbli dolda inom mig. Därefter skulle jag samla familj och vänner, kramas, ge kärlek och ta emot kärlek....

En sak är säker, inte skulle jag sitta ensam framför TV:n med min stickning i handen inte...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hehe...jag vet vad jag skulle göra om det här va min sista dag :-)

Postat av: BecKan

Jaa du vännen, den sista dagen skulle spenderas med familj och nära vänner, och bara gogas & kramas. Och innersta känslorna skulle få släppas lös... Vi ses snart :=) Älskar dig Syster!

2006-11-30 @ 15:16:13
URL: http://beckan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback