Och allt som står i böcker är sant!

Eftersom jag fick påbackning från Lellelii idag så skriver jag väl trots omotivation ett par rader. Inte för att hon nämnde namn eller skrev något specifikt om mig, men jag tar åt mig som den gränslösa människa jag är. Suttit extremt koncentrerad på skolan dessa dagar, ivrigt lyssnande på mannen på scenen. Detta har inneburit en oerhörd trötthet från min sida, men trots detta ingen nattsömn. Kan det vara en begynnande sömnlöshet som smyger sig på? Gud, jag vill inte bli som min mamma....

Eller kan min svårighet att somna bero på den stora mängd tankar som snurrar runt i mitt huvud i expressfart? Har just börjat läsa lite studielitteratur, en bok med namnet: "Sund Kärlek". Inser hur intensivt jag läser och tar in alla ord, känns som att jag är ett skolexempel ur boken. Skulle vara mycket spännande att filma mig när jag läser den eftersom jag flämtar till igenkännande rätt ofta och skakar på huvudet av förfäran när jag läser orden som träffar mig rätt i mellangärdet. Vad har jag gjort? Vilken skada har jag åsamkat mig och min tidigare kärlek?

Apropå män så ska jag på dejt imorgon. Är så smått nervös, men tror att det ordnar sig så fort vi ses och börjar äta. Tänk att jag ska bli bjuden på middag, ute på restaurang. Det var flera år sedan det hände, om man bortser från en och annan McFeast på McDonalds halv tre på lördagsnatten. Ser fram emot morgondagen med tillförsikt, för nu har jag läst i en bok att det är bra att dejta. Och allt som står i böcker är sant!

Tänk på mig, vänner!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hihi...du veeeet att jag kommer att tänka MYCKET på dig idag...lycka till :-)

Postat av: Rumpan

Tänker på dig Siss.... You Go girl ;)

2006-11-16 @ 09:38:23
Postat av: Linnea

Jag ska tänka på dig hela kvällen när jag spelar pyramids på nätet och petar mig i näsan då och då... så göralöus e jag en torsdag kväll! Och du e som en prinsessa som ska på bal på slottet! Puss!

2006-11-16 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback