Någon som vill köpa något?

Första dagen på min praktik är avklarad, min extrema nervositet visade sig obefogad och det kändes riktigt bra. Kan tyvärr inte dela med mig så mycket av dagens händelser eftersom jag går under tystnadsplikt...

I övrigt är jag rejält less, ledsen och deprimerad denna afton. Inte på grund av inre mående eller något annat psykiskt utan på grund av den förbannade ekonomin. Efter att ha betalat räkningarna så har jag nu 377 kronor kvar, vilket är en aning lite den 27:e och vilket blir omöjligt att köpa julklappar på, handla mat och hygienartiklar. Vad trött jag blev på livet just nu.... Någon som vill köpa något?

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag kan tänka mig att köpa dig för en kväll :=)

2006-11-28 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback