Jag har blivit en dålig bloggare

Jag har blivit en dålig bloggare, en lägre stående varelse inom internetvärlden. Förstår inte vad som fallit i mig, en lättja och någon slags prestationsångest. Varför är svårt att förstå, en slags tanke att jag måste ha upplevt något storslaget för att skriva ner det till allmän beskådan. Så är det dock inte. Egentligen händer det storslagna saker inom mig varje dag. Min inre resa är storslagen åtminstonde för mig själv. Aha-upplevelser och insikter kommer till mig, hela tiden.

En sak jag måste arbeta med är min ilska och irritation mot vissa människor, en annan är mitt behov att kontrollera och styra. En liten defekt är mitt behov av att vara stavnings-Hitler och kreverar inombords så snart det finns fel i en text. Det är dock ganska skönt att inse vilka mina brister är och försöka att förändra mig själv och bli en bättre version.

Jag är rastlös idag igen, vilket är ett bra tecken, en skillnad från min tidigare apati. Jag gillar det. Men frågan är vad jag ska göra åt det? Blogga mera?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag får eksem av stavfel!

2006-11-21 @ 21:58:02
Postat av: Linnea

AHHH! *kli kli*, stavas eksem sådär?

2006-11-21 @ 21:58:24
Postat av: Syster

Jag saknar dig... När ska vi ses ??

2006-11-22 @ 09:26:37
Postat av: Flisan

Men fan...jag blev så nervös av ditt hat prat om stavfel så jag blev alldeles nervös å skakis å skrev en jättekonstig blogg..Dont kill me..

2006-11-22 @ 11:36:05
Postat av: Anonym

Men fan...jag blev så nervös av ditt hat prat om stavfel så jag blev alldeles nervös å skakis å skrev en jättekonstig blogg..Dont kill me..

2006-11-22 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback