Lössnus inget att rekommendera till oerfarna

Fredagen startade med en lugn after work med ett fåtal arbetskamrater. Trots min enorma trötthet efter veckans arbete så hängde jag med. Efter after work vandrade vi hem till mig och improviserade ihop ett litet partaj, med fortsatt öldrickande. Eftersom en av krogarna annonserat om gratis inträde så fortsatte vi dit, utan större folkmassor till vår stora besvikelse, men det blir som man gör det till. Vågar påstå att det var en trevlig kväll som sammanfattning. Jag gav bort ett barnpussel till en man, bara för att jag är en sådan snäll människa.

Lördagen blev veckans vilodag då jag inte gjorde många knop, plockade och fixade lite här hemma men annar var det lugnt. Sov bort större delen av eftermiddagen innan jag klockan 18 blev medbjuden på en fest och fick åka med ut på Frösön. Trevlig sammankomst med kvinnor, öl och lite mat. Fortsättningen på krogen var festlig med dansanta inslag. Fick till och med bevittna min bästa väns försök till att bli en fullfjädrad snusare, vilket föranledde kräkningar och övrigt obehag. Till saken hör att hon absolut skulle snusa lössnus. Inget att rekommendera till oerfarna....

Fick sedan äran att få sovsällskap av en vacker man, inte varje morgon jag får vakna i någons famn. Förut har jag i och för sig vaknat med denna man i fem och ett halvt år men nu känns det som en lyx få förunnat.
Ska genast bege mig till sängen för att försöka få lite sömn inför ännu en arbetsvecka. Ska ju även promenera denna vecka, varje dag är intentionerna. Sikta mot stjärnorna så kommer man kanske till trädtopparna...

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Men hallå?! Får höra mer om mannen! Är det ditt ex? Är det något på G mellan er igen? Nu blev jag nyfiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback