"Skön snubbe"

Denna dag har jag spenderat med familj och släkt, inklusive min överaktiva bror som uppenbarligen halkat in i det underbara målbrottet. Han harklar sig hela tiden på ett oerhört störande och högljutt sett, för att inte tala om hans ständiga tics och skuttande runt i lägenheter och hus. Man kan bli galen för mindre, fast min mor säger att det inte handlar om någon slags damp, även om jag misstänker detta.

Min mormors kärlek, en man vid namn Bengt är en speciell filur. Han försöker framhäva sig själv enormt mycket genom att uttrycka sina påstådda färdigheter. Han beskriver en kille på kundtjänst som en "skön snubbe", uppenbarligen ett uttryck som han snappat upp i någon ungdomsserie eller dylikt. Sedan hade han ett enormt utlägg och demonstration av den nyinköpta värmepumpen, ett mycket svagt intresse från min sida ska erkännas.

I morse ringde kvinnan som intervjuade mig i måndags, inför mitt eventuella arbete. Hon behövde mina arbetsbetyg, eftersom de nu under slutfasen behövde lite mer kött på benen. Slutfasen! Det betyder att jag ligger i högen med favoriterna. Detta orsakade ännu mer nervositet inför beskedet. Vore trist att stupa på mållinjen. Tvåan är den första förloraren...


Kommentarer
Postat av: Fantasia

Håller tummarna för dig!!! Hoppas att du får jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback