Idag fick jag en komplimang...

Efter en hård arbetsdag gick jag in i matbutiken för att lägga mina surt förvärvade slantar på en stock snus. Handlade och småpratade med kvinnan i kassan som tidigare känt min far och därför automatiskt känner mig. Vandrade sedan ut ur butiken och blev brutalt stoppad av en man med vilt utseende. Burdust ropar han: Hörru. Jag stannar upp och ser på honom och han kommer då med en komplimang, tror jag. "Ja, du hade ett jävligt fint leende i alla fall" Tack svarade jag och gick vidare. Sedan fick jag mig en tankeställare, vaddå i alla fall??

Jaha, idag fick jag en komplimang....

Kommentarer
Postat av: lelle

Vart har du tagit väääägen vännen?

Postat av: Kristina

Men Sara! vart är du =(

2006-07-11 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback