En kommande sömnlös natt

I morgon börjar jag mitt arbete 08.55 och borde därför nu sova som en klubbad. Har varit ute med det vackraste par jag vet och kikat på studenterna och deras möss-svingande och skrålande. Avundats studentlyckan och även förhållandelyckan som jag bevittnat. Det tar emot att vandra hem ensam, lägga sig i en stor tom säng och sova. Vill hålla handen, pussas offentligt, se kärleksfullt in i en annan människas ögon, känna närhet, prata mycket och länge och somna nära varandra. Ok, jag ska inte hymla med att jag gärna klämmer in ett och annat samlag däremellan också....

Mina homeopat-mediciner har uppenbarligen börjat aktivera min kropp, snorar och svettas som aldrig förr. Är så varm, som en bastusits, mina händer är varmare än en varmluftsugn. Svettas och funderar på hur jag någonsin ska kunna somna i denna värme. Har öppnat fönstren för att få in kylig luft, men detta verka hjälpa föga. Speciellt då hela Östersunds studenter verkar vilja skrika hela natten lång och jag inser att det verkligen finns en nackdel med att bo mitt i stadens kärna. Andra helger är det lugnt och tyst men just denna helg hör jag tyvärr för mycket. Antar att det blir en kommande sömnlös natt.....

Kommentarer
Postat av: svartvitan

Nu håller jag tummen för att du blir bra i din mage och att du hittar en underbar kärlek att hålla i handen. Tack för titten in på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback