Träningsvärk men hoppfull

Träningsvärk! Denna favorit av smärtor på denna jord, ingen värk känns så bra som denna. Magen är öm och mina små, men befintliga bröstmuskler smärtar. Underbart! Tror att denna dag kan bli bra, bättre än på mycket länge. Hoppet vaknade till liv idag då jag på egen hand har avklarat en stor sak i mitt liv.
För en vecka sedan fick vi en skriftlig varning via posten ang störningar som grannar upplevt från vår lägenhet. Då jag är mycket skeptisk till att det kommer från vår lägenhet, tror snarare att den hormonstinna killen mitt emot har spelat sin enorma stereo för högt, skrev jag och ifrågasatte detta. Nu denna morgon fick jag svaret då kvinnan på fastighetsbolaget bad om ursäkt och skulle ta bort varningen! Yes! Det lönar sig att ifrågasätta. Äntligen kan jag njuta av mitt hem än en gång...

Ringde då upp min mamma för att delge den goda nyheten och då kom en smygande fråga fram, om inte jag skulle kunna installera hennes DVD samt även en taklampa med dimmer. Då det är självklart att ställa upp för min mamma med tanke på hennes offer genom livet för mig, så svarade jag snabbt jakande. Frågan i denna situation är, hur skulle min kära mor klara sig utan mig? Måste säga att det känns en aning tillfredsställande att vara oumbärlig för någon. Önskar dock att denna någon kunde vara en trevlig man med ett sexigt leende. Men antar att mamma är rätt sexig hon med.

Inatt har funderingarna rört sig mycket kring kärlek igen, har tänkt på min mormor och hennes man som varit tillsammans i 40 år och fortfarande är så där kära och söta tillsammans. Hur är detta möjligt? Det sägs att det finns någon för alla. Finns min "någon" i något avlägset främmande land?

Tack, Harvey för vibrationerna du sände mig. Antar att det är anledningen till att denna dag började så bra. Stora saker kan uträttas idag, solen skiner och jag känner mig en aning hoppfull...


Kommentarer
Postat av: Harvey

haft en bra dag med!

/Harvey

2006-01-25 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback