Ok, jag erkänner....

.... Jag ÄLSKAR Big Brother.....
Jag älskar att fascineras över människor och deras personligheter, känna avsky för vissa uttalanden och skratta åt fylla, fest och sex. Detta år borde bli särskilt skandalrikt med tanke på antalet blondiner och glamourmodeller. Glamourmodell verkar vara något som alla är nu för tiden. Att fylla brösten är också en dröm som många verkar dela, själv är jag varken glamourmodell eller känner ett behov av att fylla brösten. Så knappast någon jag kan relatera till, men titta på dem kan jag ändå...

Verkar varit rekord i år med tanke på att ett par redan har haft sex, första natten i huset. Otroligt snabbt jobbat. Erkänner motvilligt att jag definitivt skulle vara en av dem som hade sex i huset. Pinsamt men sant!
Det roliga är att de starkt förnekar att de haft sex, trots att vi tittare sett täcken som guppar och hört definitiva stön.

Åh, denna säsong kommer att bli underbar, så många bimbos, så lite tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback