Lyxlirare

Sitter i soffan, och ja, jag somnade efter avslutad träning. En dålig egenskap hos mig detta är, min förmåga att somna lite varstans. I och för sig är inte soffan det sämsta stället att somna på. Dansgolv, toalettgolv, bardiskar, badkar, toalettstolar samt på jobbet är andra sämre platser. Känner mig dock rättfärdigad genom den träning jag genomförde idag. Jag och alla män som befann sig i styrkesalen, kände mig nästan lite manlig.... Fördelen med att träna dagtid är att slippa trängsel i gymet.

Som sagt, sitter i soffan och har nyss fått ett glas Cabernet Sauvignon serverat i lagom rumstemperatur. Två vackra damer håller i matlagningen i köket och tillagar lax, själv behöver jag endast sköta musik för att de ska vara nöjda. Jag är i sann mening en lyxlirare, en glidare på livets våg....

Kommentarer
Postat av: malin

tjena hejsan!

vet du om någon bra frissa i stan? måste hitta en ny förmåga och det snabbt!

ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback