Kommentarer - I like

Ett litet inlägg för att uttrycka min glädje över alla kommentarer som jag får. Det visar att människor faktiskt läser om mig och mitt rätt händelselösa liv, att människor reagerar och relaterar. Ger mig en känsla av värme, glädje och en gnutta lycka. Tackar tackar! Ett leende på läpparna, tack vare Er!

Min mor ringde på dörren här imorse, svettig och andfådd stod hon där med en kasse i handen, en kasse med alla livsförnödenheter jag och min syster kan tänkas behöva. Grovt bröd, en ask räkost samt en snusdosa var till oss döttrar. Nästan rörd till tårar av hennes omtänksamhet och värme. En gåva så fin i dessa dagar av fattigdom! Tack mamma!

Dagens citat:
"De grymmaste lögnerna sägs ofta med tystnad"
Robert Louis Stevenson 1850-1894

Kommentarer
Postat av: Siss

Våran mamma är bäst, inget oklart med det :=)

2006-01-24 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback