Jag, en blivande städare?

Börjar kännas som om jag borde ta tag i mitt liv nu, anledningen till denna plötsliga omvändning är ett mail som jag fick från min arbetsförmedlare. Ett så kallat jobbtips damp ner i min inkorg, vilket jag med spänning öppnade. Vilket jobbtips sen, lokalvårdare på 100 % enda kravet var positiv läggning. Så efter alla dessa år med massor av arbetslivserfarenhet, växande ansvar och kunskaper så ber de mig att söka som lokalvårdare, som städare. Makes you wonder....

Min kära vän dök in här nu, men påbörjade universitetsstudier, en någorlunda organiserad framtid samt en svag värk i underlivet. Får mig verkligen att vilja ta tag i mitt eget liv, varför ska det vara så svårt. Det tar emot att börja ta tag i något. Ännu en gång är min plånbok tom och jag söker alternativa inkomstkällor.

Nej, dags att fixa sig ett jobb, ett ligg och ett aktivt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback