Halvtid

Fredag afton, halvtid igenom kvällen. Har idag träffat min föredetta, han är en skön kille... Tittade in i mitt kylskåp, precis som om det säger något om mig. Endast kaviar, mjölk och gamla burkar. Sedan letade vi reda på hans finbyxor som låg kvar här i garderoben och samtalade lite i största gemytlighet. Kändes avslappnat och kamratligt, är mycket nöjd med utvecklingen.

I eftermiddag var det Ladies Night på Nell, after work, där de bjöd på skumpa och små matbitar. Mycket trevligt då vi var hela familjen nästan. Jag, mina två systrar, min mor och en vän. Blandade åldrar och lugn stämning. Härligt sätt att börja en fredagkväll på. Är lite salongsberusad redan nu och avvaktar ett besök från min vän som ska följa mig ut ikväll. Känns behagligt. Tack för alkoholen!!

För tillfället umgås jag med min sambo, min äldsta lillasyster, vi sminkar oss, fixar håret och diskuterar kläder. Jag har utvecklats till en av alla kvinnor i världen. Vi dricker lite öl och myser som bara två vänner kan göra... Vi är inte bara systrar och sambos, vi är vänner med. De bästa vänner man kan vara. Självklart blir vi ibland irriterade och aggresiva mot varandra, vilket bara är normalt i en syskonrelation och absolut i en samborelation. Hon är den sambo jag kommit bäst överens med av alla genom mitt liv. Det säger inte lite det! Älskar min syster evinnerligt! Antar att jag glömmer nämna det ibland, vi är alla dåliga på att uppskatta våra nära och kära.

Lars Winnerbäck och öl, kvällen är fulländad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback