Grattis föredetta

Min föredetta sambo, kille, mitt livs kärlek fyller år idag. Det är första året jag inte finns där som en speciell tjej. Det känns konstigt och obeskrivligt tomt. Önskade honom grattis via ett sms inatt, då mina tankar vandrade iväg till honom och den tid vi hade tillsammans. Saknar någon som kan sova nära och krama mig....
Vet inte vad jag kommit i för period nu, jag som alltid trivts så bra ensam är i oerhört stort ömhetsbehov.

Har klivit upp tidigt idag, ätit en vidrig men mättande fiberhavregrynsgröt samt ska snart iväg och träna. Känner mig så otroligt duktig! Har dock en känsla av att jag kommer däcka i soffan när jag kommit hem och sova bort hela dagen ändå. Måste ju kompensera mina bra sidor med lite dåliga. Dumt att överdriva.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Du är så duktig du.. önskar att jag kunde vara lika nyttig som dej!! pusspuss på dig syrran!!

2006-01-31 @ 11:02:49
Postat av: Fantasia

Tattar bara in och önskar dig en trevlig dag! Ligger du och sover i soffan?? *L*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback