Fyra!

Denna lista har jag kopierat från Fantasia, samt fyllt i mina egna svar...

Fyra jobb som jag haft i livet: Kassabiträde, dataoperatör, cafebiträde, butikssäljare
Fyra författare: Anne Holt, Harlan Coben, Elizabeth George, Michael Connelly
Fyra filmer jag kan se om och om igen: Look, Stock and Two Smoking Barrels, Snatch, Wedding Crashers, Requiem for a dream
Fyra platser jag bott på: Östersund, Göteborg, Offerdal, Byskogen
Fyra tv-serier jag gillar att se på: Desperate Housewives, OC, Sex Inspectors, Insider
Fyra platser jag varit på semester: Kreta, Rhodos, Ibiza, Korfu
Fyra websiter jag besöker dagligen: Aftonbladet, Bloggen, Shockwave, tv.nu
Fyra favoriträtter: Tacos, tacopaj, kebabtallrik, pizza
Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:  
 En strand i Karibien, i sängen med en attraktiv person, i min föredettas stuga, på en exotisk kryssning
Fyra drycker: Öl, Ramlösa Citron, Rött Shiraz-vin, Strawberry Daquiri
Fyra klädesplagg: Hipsters-trosor, Jeans, BH, Stor T-shirt
Fyra färger: Svart, Rosa, Grön, Lila
Fyra artister som finns i mitt liv: Anna Ternheim, Jose Gonzales, James Blunt, Lars Winnerbäck
Fyra affärer jag gärna går till: Bodyshop, Hemköp, Indiska, Vero Moda
Fyra platser i Sverige: Göteborg, Bakvattnet, Rundvik, Östersund
Fyra händelser i mitt liv: Fyllde arton år, Tog körkort, Blivit ensamstående, Min olycka i somras

Detta var min lilla lista. Hoppas ni lärde er något om mig. Ha en trevlig afton, själv sitter jag och studerar Sex Inspectors...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback