Elaka människa!

Fredagen bjöd mycket riktigt på träningsvärk och stjärtvärk efter torsdagens spinning och styrketräning. Men det ska kännas att man lever. Fredagens afton var full av skratt, dans, mat och dryck. Middagsbjudningen i Ås var en höjdare med härligt umgänge. Efter middagen åkte vi in till stan och gick ut och fortsatte vårt dansande. Trots lite folk ute hade vi mycket trevligt, drog igång dansgolvet rätt rejält.

Vaknade lördag av en sms-signal, ryckte till mig telefonen och det var från Honom. Glad och förväntansfull öppnade jag meddelandet och läste. Det var det mest elaka och hänsynslösa sms jag någonsin emottagit, en våldsam ilska blossade upp inom mig. Nu vet jag att det är kört för mänskligheten, när en människa kan visa sådan kärlek, vara så fin och rar och allt bara var ett spel. Då är det ute för oss. En sådan falskhet trodde jag inte bodde på denna planet. En kärlekshistoria, som utmynnade i oerhörd ilska, besvikenhet och tårar. Jag är en snäll och omtänksam ung kvinna som någon är så här otroligt elak med. Jag är sårad!!!

Lördagen blev lite drickande, utgång och lite dansande återigen. Lugnt och trevligt som bara jag och mina vänner kan ha. Idag känner jag mig utsliten, trött och seg. Finns inget att äta här hemma, så jag kokar nu potatis och ska äta fiskbullar, vilket jag är en av de få personer i världen som älskar.

Någonting luktar konstigt här hemma, men jag kan inte hitta källan till det onda. Sökandet fortsätter...

I'm all alone!

Kommentarer
Postat av: Siss

I`ll be there for you always my friend.

2006-01-24 @ 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback