Dagsverke, träning och vänskap

Har idag tillbringat ett antal timmar på arbetsförmedlingen där jag skrivit ett CV till min mor. Som sagt, jag är oumbärlig för henne, en otrolig resurs. Självklart slutade skrivaren att fungera så jag fick engagera personalen litegrann, kan vara bra för dem att ha något att göra. Trodde då att mitt dagsverke för modern var över, men icke, då skulle DVD:n installeras och en lampa skruvas upp. Fick dock lön för mödan i form av äggmackor.

Har tränat idag igen, känns som att jag verkligen börjar komma igång, ett spinningpass och lite promenad senare är jag darrig, hungrig men glad ändå.

Är glad att jag har mina vänner, att de alltid finns vid min sida och tycker om mig för den jag är. En stark lycka överväldigar mig när jag har dem i åtanke. Jag kan nog leva utan kärlek så länge jag har vänskap och snus.

Trevlig afton!


Kommentarer
Postat av: Siss

Jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback