Vinterns hittills snyggaste vurpa

Hemma igen efter en liten krogrunda. Började på Captain Cook med min mor, min bror och min mors vän. Vi åt mycket god mat och drack en öl eller till och med två. Sedan vandrade jag tillsammans med en god vän för att kolla in Bishops Arms som jag inte än bevistat. Mycket trevligt då jag stötte ihop med kvinnor från mitt förra arbete och diskuterade kärlek och män. Mitt favoritämne förövrigt!

Efter pubrundan skulle min vän uppsöka sin nyblivna pojkvän så jag följde med. Vill tillägga att jag drog den helt klart snyggaste vurpan i vinter. Gled på sulorna en bra bit över Stortorget innan jag slutligen slog i marken på ett rätt värdigt sätt. Sedan klev jag upp medan min vän skrattade sig fördärvad. Sådär, då har man förgyllt någons dag....

Väl hos hennes pojkvän så samtalade vi och myste med Nero, en mycket trevlig jycke. Kände mig en aning avundsjuk på deras nyblivna kärlek och beröring. Så söta tillsammans, tänka sig att jag presenterade detta kärlekspar för varandra. En aning stolt över mitt äktenskapsmäkleri.

Nu blir det smörgås och förhoppningsvis Big Brother om jag orkar vara vaken tills dess. Återstår att se. ha en fin natt vänner och bekanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback