Smått förälskad

Detta är för er Big Brother-suckers. Läste min väns blogg och var tvungen även jag att hylla den norske raggaren och den föredetta Jehovas dottern. Just för tillfället är de sammanbundna i huset, med en slags handbojor och är tvungna att spendera all sin tid tillsammans. Och då menar jag verkligen all sin tid, Jessica byter tamponger och Richard bajsar som han aldrig gjort något annat. Samtidigt som han refererar det hela och kallar sig själv: Kung. Mycket underhållande! Lite mer komplicerat blev det för personerna som är 3 stycken sammanetsade. Då var de tvungna att vara två stycken inne på toa och en halvt utanför. Tur att lille babyface, Kristian, fick sig en lektion i hur man ska torka sig av stureplans-Anton. Kristian filosoferade senare om att Anton borde ha bajsat 10 000 gånger mer än honom, eftersom han var två år äldre. 10 000 gånger! Är det möjligt att Anton har bajsat 5 000 gånger per år. Låter orimligt mycket enligt mig...

Jag tror jag är smått förälskade i den runde raggarn Richard, så söt när han låter håret hänga!


Kommentarer
Postat av: malin

det är ju typ...13 ggr/dag. kan det va möjligt?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback