Mitt feta arsle och jag

Fick ett sms idag. Kul, kan det låta, men icke. Uppenbarligen ännu ett försök att göra mig ledsen och ett rätt lyckat sådant. Fick i hårda ordalag höra att jag gjort den försvunna mannen äcklad samt att jag hade ett fett arsle. Kan tillägga att sms:et inte kom från honom, utan från en omotiverat arg flicka. Tydligen så beter jag mig "fucked up", på vilket sätt jag kan ej förstå. Önskade mig en vuxen avslutning på en fånig förälskelse, men det mynnade ut i något som borde höra hemma på högstadiet.

Det intressant i det hela är att alla mina vänner anser att jag är den sista som borde hamna i det här, då jag inte alls är någon som är osams med någon annan, inte heller någon intrigmakerska är jag . Men antar att andra gillar detta med drama. Nej, ska försöka att inte bli ledsen över personangrepp och lågt beteende, men det kan vara svårt ibland... Funderar om jag ska ta mitt feta arsle och lägga mig tidigt idag...

Synd att jag spenderade eftermiddagen sovande i soffan som alltid, min pigghets-topp verkar vara just i detta nu. Ska försöka njuta av det senaste numret av Illustrerad vetenskap. Samt inte fundera över varför jag är så illa omtyckt, eller nja, vid närmare eftertanke ska jag nog försöka glömma elakheter och ägna mig åt annat. Otukt kanske.

Mitt feta arsla och jag säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag.

Blev det någon otukt? :)

2006-02-03 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback