Mhm, alla hjärtans dag...

Jaha, alla äter middag ute med varandra, köper blommor och kort, presenter och övriga materiella kärleksbevis. Själv har jag emottagit några sms från vänner och bekanta, känner mig lite ledsen för att inte jag fått någon speciell uppmärksamhet idag. Trots att jag var inställd på det innan och stålsatte mig själv, så sitter jag ändå med en lite deprimerad attityd. Jag fick dock ett mms av min föredetta, som tack för det kort jag skickade till honom via posten. Det var fint och lite glad blev jag allt...

Var på läkarbesök idag, inte hos Khalil som jag tidigare trodde att han hette, utan Hamid. Mannen i fråga var från Persien och en otroligt levnadsglad doktor. Han förklarade för mig hur viktigt det var med mål i livet och att sedan kämpa för att uppnå dem. Han ordinerade en del prover som jag fick gå igenom, sedan skulle han med glädje springa 100 meter för min skull om proverna var bra! Väldigt rolig man som även förklarade att jag var en fin, normalbegåvad kvinna som borde vara glad över att jag var en Svensson. Antar att det blir ett återbesök längre fram. Känns otroligt bra att träffa en läkare som tar mig på allvar och är sådär lite lagom klämkäck på ett utländskt vis.

Har skruvat ihop min mors stora soffa denna afton, vilket inte var det lättaste. Ska återvända imorgon och skruva lite mer möbler, hon påstår dock att det är de sista möbler hon ska köpa. Jag tror det när jag ser det....

Ha en fin alla hjärtans dag, vänner... Själv är jag ensam, bortsett från min syster och hennes vän som lagar mat just i detta nu. Ingen kärlek, inga kyssar och kramar. Me, myself and I.

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

meeeen.. du får ju inte glömma mitt kort ju. jag önskar att jag kunde ge dig all kärlek i hela världen.. du betyder sååå mycket för mig!! älskar dej!! Pusspuss

2006-02-14 @ 22:13:53
Postat av: Linnea

Jag blev för snål för att skicka ett sött sms till mina älskade vänner en dag som denna efter att ha tittat närmare på min teleräkning, men här får du som speciellt utvald ( förutom tomas ) en stoooor puss på munnen och en kärleksfull kram från mig till dig på alla hjärtans dag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback