Mental utrensning

Meningen med en fasta är att rensa ur kroppen, från all dess slaggprodukter, även det mentala sägs renas. Antar att det är anledningen till alla mina tankar, min deprimerade känsla och alla tårar. Inatt drömde jag om den försvunna mannen, att han sträckte ut en hand och bad mig om ursäkt för allt som blev följden av våra möten. Kanske ska jag utnyttja drömmen till att förlåta honom?

Idag förväntas vändningen ske och jag borde känna mig lättare till sinne och kropp, ännu ej upptäckt denna vändning. Möjligen uppträder den senare idag och inte alldeles vid uppstigandet.
Det är som om allt av ondo måste sammanstråla. Igår fick jag en våldsam kramp i magen som spred sig till ryggen och jag insåg att jag hade fått mens. Räcker det inte med denna faste-plåga.... Verkar dock som om mensvärken uppträder i sitt mest aggressiva tillstånd. Den värsta mensvärken på många år har besökt mig. Skoj!

Spenderar som sagt dagarna vid datorn och Tv:n, betraktar omvärlden med skepsis. Insuper varje dålig såpa som skapats, värst av dem alla är "Sjunde Himlen". Den serien är ett skämt, handlar om en lycklig familj där fadern är pastor och de har hur många barn som helst. Små problem uppträder, men i slutändan så är det så lyckligt så, förmodligen med Guds hjälp. Tacka vet jag "Days of our lives"....

Så, Big Brother, detta program som jag med spänning följer och häpnas över deras enorma sexfixering, en spelad sexfixering tror jag i mångt och mycket, för att skapa en attraktion hos sig själva. Jessica, den vilda Barbien, verkar ha allvarliga aggressionsproblem. Ser fram emot en förklaring till hennes beteende denna afton kl 19. Måste dock tillägga att jag är enormt imponerad över Samuels förmåga att trycka ner nästan vad som helst i halsen! Respect, man...

Nu ska jag återvända till min mentala utrensning och förhoppningsvis snart känna tillfredsställelse över min ensamhet och acceptera mitt kärlekslösa liv...

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Kikar in och undrar ifall du mår bättre. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback