Idag är jag Iprenkvinnan!

Migrän är något som jag drabbas av sällan, men när det kommer så är det på riktigt. Idag vaknade jag med en sprängande migränliknande huvudvärk och jag är rädd att den bara kommer att förvärras. Mina planer var att kliva upp i ottan och promenera till träningsstället, men det sket sig. Hur ska jag kunna bli vältränad innan fågelinfluensan slår till? Vill påpeka att detta med fågelinfluensan är skrivet med en viss ironi.

Igårkväll kikade jag och en vän på Jalla Jalla, igen. Det är en roande film och lockade fram en hel del skratt. Ansåg mig värd en lugn kväll efter min brottningsmatch med badkaret. Det var nämligen återigen dags att rensa avloppet, så mycket hår, så få kvinnor. Det måste vara en av de vidrigaste sysselsättningarna man kan roa sig med. Men nu är det gjort och en viss stolthet intager mig som alltid när jag tar tag i saker jag skjutit upp. Visserligen var det i längden ohållbart eftersom hela badrummet fylldes av vatten vid varje duschtillfälle.

Denna dag ska jag kurera min blivande migrän och bli piggare till aftonen. Då jag, min mor, min syster och min bror ska på en liten after work för att äta lite billigt. Ska bli mysigt med lite familjesamvaro och god mat, sker inte alltför ofta. Såg i går även en oerhört bra erotisk film, Pink Prison, min absoluta favorit och rekommenderas starkt till er som vill ha en handling och bra sex.

Idag är jag Iprenkvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback