I did it!!!!

Fastan är avklarad och jag sitter här med en underbar het kopp kaffe, mitt behov av koffein som jag förbisett den senaste veckan behöver näras. En härlig havregrynsgröt har jag nyss ätit och jag njuter av varenda tugga av vanlig men ack så underbar mat.

Summering av fastan: 3 förlorade kilon, ett antal toarullar fattigare, några liter tårar har fallit, depressiva känslor har besökt min kropp och själ. Det har varit rejält tufft, men jag har bevisat för mig själv att jag klarade det. Och det är det viktigaste! Min tro på mig själv har blivit större och jag är stolt över mig själv.
Tack för alla uppmuntrande ord, för alla som stöttat mig och funnits där för mig. Tack till mina systrar som verkligen fått mig att känna mig duktig. Samt min älskade mamma! Vilken kvinna hon är!!!

Jag är numera en glad kvinna igen och snart kommer mina små vardagsbetraktelser igång igen. Min längtan efter kärlek och respekt kommer snart att pryda denna sida igen. Tack för visat intresse under min svåra tid. Idag har jag åter ett leende på läpparna och funderar på en promenad senare idag.

Jag klarade det!!

Äta bör man, annars dör man!

Kommentarer
Postat av: linnea

Du är bäst! Du inspirerar lätt till att andra också klarar av en sådan pärs!
Vi ses i morgon, eller kanske ikväll sötast? After work på dig?
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback