Gråtmild och känslig...

Ännu en söndag utan bakfyllans ångest och dåliga egenskaper. Känns härligt att vakna utan en droppe alkohol i kroppen och inget illamående. Dock en svag huvudvärk och lite ont i halsen vid uppvaknandet. Straffet för den påtvingade nykterheten, förmodligen. Blev alltså ingen styrketräning idag som jag så stort lovade min vän igår. Hörde att festfolket hade efterfest till tidiga morgon imorse, ägnar er en tanke och önskar er en skön dag med städning och bakfylla. Har idag haft besök av en fin kvinna från staden längs kusten, Sundsvall. Hon ämnar även dela min stora säng med mig, denna afton och natt. Alltid trevligt med sällskap, speciellt med fina damer.

Jag är en otroligt gråtmild och känslig människa, så pass att människor omkring mig småskrattar och tycker att jag är en aning söt. Har idag gråtit till Big Brother Live, som en annan inhyrd gråterska. Till saken hör att Richard, den otroligt charmige raggaren, fyller år idag och då fick han gå in i "Confession" och tala med sin flickvän, Sofia. Han blev så rörd att han grät och fick knappt fram ett ord, han upprepade hela tiden att han älskade henne. Detta anser jag är sann kärlek och så fin att jag grät. Jag kan tillägga att jag inte gråter lite diskret och vackert som de gör på film, istället hulkar jag och storgråter högt och ljudligt. Kommer alltså aldrig att bli en skådespelerska.

En annan sorglig sak som detta program innefattade var att en av mina favoritbögar åkte ut. Morten, denna vackra varelse med smink och känslor fick lämna huset och detta gjorde han med tårar. Mitt hjärta värker för denna man och jag kommer sannerligen sakna honom som en del av vardagarna. Förstår inte hur man kunde välja bort honom när Linn fanns att rösta ut. Denna hemska varelse som ser mer död ut än levande. Tänk att vakna upp bredvid henne en morgon, snacka om nära döden upplevelse. Hemska tanke!

Imorgon kl. 10.00 åker en bekant, Anna Olofsson, halfpipe i OS. Tipsar alla om detta och ber er heja på henne lite extra! Nu är söndagen snart över och jag ska så sakteliga börja dra mig mot sängen och min nypåbörjade bok som verkar mycket lovande.

I know all there is to know about the Crying Game...

Kommentarer
Postat av: Fantasia

LKåter spännande med denna säng-delande-väninna! Berätta mer! *L*

Postat av: linnea

Jag grät också till richards kärleksförklaring, men i det tysta för jag trodde tomas skulle reta mig... men det var alldeles för hjärtskärande för att jag skulle hålla dem tillbaka..

2006-02-13 @ 13:20:22
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback