Flirtig telefonförsäljare

Glömde igår att berätta om killen som ringde mig och skulle sälja ett antal tv-kanaler och slutade upp med att fråga om mitt mobiltelefonnummer. Eftersom jag har ett hemligt hemnummer så ringer det i stort sett aldrig telefonförsäljare till mig. Vilket är en gudomlig befrielse att slippa dessa plågoandar. Däremot så har de företag jag redan anlitar möjlighet att ringa mig, vilket innebär att det i stort sett bara är min bredbandsleverantör som ringer. De har nu en ny tjänst med digitaltv som denna flirtiga kille försökte sälja. Jag lämnade inte ut mitt mobilnummer och sa att jag inte ville tacka ja till något just igår, inga problem sa han med en tydlig glimt i ögat. Då ringer jag dig nästa vecka, så får jag prata med dig igen, avslutade han. Vilken uppraggning va? Jag kunde inte annat än skratta! Antar att jag får förvänta mig ett samtal nästa vecka från denna unga man....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback