Bad day

Denna onsdag har varit en dålig onsdag, med mörka tankar och en känsla av depression. Till stor del tror jag att det beror på vädret, detta blöta väder och den grå himlen som ger föga hopp om framtiden. Trots att Sverige har haft en lyckad dag i OS så har det ej lyckats höja mitt allmänhumör avsevärt. Som alltid framträder en känsla av ensamhet när jag känner mig nere, och den person som jag alltid kunnat vända mig till, min föredetta, är ju inte längre vid min sida.

Skulle just nu i denna stund vilja ha en människa här som kysste mig, talade om att just jag är speciell och perfekt. Att mina extrakilon, mina finnar och mitt slitna hår är helt underbara. Att min personlighet är vacker och att jag luktar gott trots min tåsvett som drabbar mig ibland. Tänk om någon kunde ta mig i sin famn, kyssa mig ömt i pannan, se in i mina ögon och säga att jag duger som jag är!

Som sagt, it's been a bad day. Förhoppningen om att morgondagen blir bättre består och jag har en viss förtröstan. Har kikat på OC och sett kärlek så vacker med musik till, kan detta endast förvärra min längtan tro... Ventilerat mina tankar lite har jag dock gjort med en vän på distans. Tackar ödmjukast för internets uppkomst. Vad vore jag utan detta sätt att kommunicera på? Jag som förbannar Tells uppfinning telefonen, en våldsam motvilja mot den uppkommer titt som tätt. Uttrycker mig helst via skrift, mail, msn samt sms är en gudagåva.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kommer sova så mycket mer avslappnat inatt, tack vare dig min söta söta vän...

Postat av: flisan

Hej gumman!, jag kan säga att du e helt underbar människa trots tillfällig tåsvett ibland:-) jag saknar dig och din underbara humor..

2006-02-23 @ 08:30:01
Postat av: Fantasia

Kramar om och tänker på dig nu när du är nere...

2006-02-23 @ 11:29:39
URL: http://blogg.passagen.se/sexfantasier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback