Ont i magen idag

Vaknade inatt av en enorm magknip, låg och vred mig i plågor med tårarna rinnande i flera timmar. I mitt stilla sinne rörde sig tankar om tarmcancer och straff för något ont jag gjort. Somnade om i någon timme innan jag vaknade upp med en något mildare smärta. Bestämde mig ändå att gå på praktiken och funderade om det möjligtvis var tonfisken från igår som var dålig, vilket senare visade sig inte stämde. De andra som åt av samma mat blev inte lika dåliga som mig. Har varit en jobbig dag då min mage varit svullen, öm och orsakat åtskilliga toalettbesök....

Måste säga att jag älskar min praktikplats, trivs oerhört bra med personal och ungdomar... Dock saknar jag mina kära klasskamrater väldigt mycket och ser fram emot efter jul när  jag får träffa dem igen. Apropå jul, vad tusan ska man köpa för julklappar till familjen? I'm lost!

Kommentarer
Postat av: Flisan

fnihih..vi är lika klumpiga och labila båda två...bäst östersund håller i hatten på juldagen:-)
vi lär väl puckla på nån stackare i samma veva ramla eller nåt...

Postat av: Carro-Jultips!

Jag säger bara www.gebortentidning.se hahaha

2006-12-08 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback