Men min karaktär säger nej och stopp

Usch, jag har för bra karaktär idag, vet inte riktigt vad jag själv tycker om det.... Har spenderat kvällen hos min mor på middag, med två vackra systrar. Den ena vackra skapelsen skulle vidare på krogen med vänner och bekanta och jag vill egentligen med, men min karaktär säger nej och stopp... Är det bra eller dåligt? Bra egentligen, antar jag. Men hur kul är det hemma hos mig då? Kan inte påstå att det är många dansande människor, inget spelbord, ingen hög musik och framför allt inga leenden. Kan rentav mena att jag är helt ensam här hemma. Som vanligt ingen höjdare. Min karaktär borde skaka rumpan på Plaza istället, helt klart. Men jag går och nattar karaktären istället och åtnjuter en pigg dag imorgon. Sleep tight, dear friends.....

Kommentarer
Postat av: Mighty Mike

Bra jobbat, krogen är alltid skit.

2006-12-08 @ 11:16:29
Postat av: Flisan

Neeeej! va fan..jag har fortfarande ingen karaktär (eller moral för den delen) du får inte gå och skaffa en :-)..då blir jag ju ensam...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback