Hur har jag kunnat haft sådan tur?

Ibland är det svårt att veta vart gränsen går. Vad är vad? Det är en fråga som ständigt florerar i mitt och andras liv. Som tur är finns det varma, generösa människor som finns till hands när frågorna blir för tunga och svåra att hantera. Mitt i misär, ångest och övriga tankar har jag en manlig vän som alltid finns där. Jag ringer honom, han dyker upp. Nästan som en dröm, som vi alla har om den perfekta vännen. Sedan lyssnar han på alla mina tankar, funderingar och rädslor. Utan att fördöma mig, lämna rummet, skratta åt mig.... Hur många sådana vänner har en människa egentligen? Skulle utan att gissa säga att sådana är få. Hur har jag kunnat  haft sådan tur?

Kommentarer
Postat av: Lelle

Sådana vänner växer inte på träd som det gamla ordspråket säger. Förresten, vart ääär du? Jag har inte sett eller pratat med dig på jättelänge ju..=( Du fattas ju mig ju...

Puss

Postat av: Flisan

Ja...han allt bra den där karln :-) men det är du med Sara...klokare än en gammal häxa...KRAM

2006-12-31 @ 00:35:27
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback