Jag drar till fjällen

Min andra skolvecka ska jag och mina klasskamrater spendera ute på internat. Vi ska samlas för gemensam bussresa mot Årehållet imorgonbitti. Där ska vi sova 4 st i varje rum och dela toalett och dusch korridorsvis. Precis som skolresorna med undermålig klasskassa för många år sedan! Känner en viss oro för hur jag ska klara av min diet och stränga kosthållning på denna resa, men antar att jag med min nuvarande disciplin ska klara av det. Känner ingen större upprymdhet inför att sova i korridor, men eftersom närvaron är obligatorisk är det bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Till råga på allt börjar jag känna av en halssmärta och antar att jag kommer insjukna i feber i fjällen, vore typiskt min vanliga tur. 

Känner dig ett något större medlidande med min kära vän som har fått ryggskott idag, som är sängliggande och inte ens kan ta sig på toaletten själv. Stackars gumman!

Så, på ett par dagar får ni hålla er till tåls när det gäller min viktnedgång, mina vardagliga observationer och min allmänna närvaro. Ses på torsdag! Jag drar till fjällen

Kommentarer
Postat av: Verano

Meeen saknar ju dig ju!! får väl hålla mig till dom dagliga (även nattliga) rapporterna från fjället!! Love you!! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback