Ännu en lista pga uttråkad och hungrig Sara

1. Var hittade du den här listan? Hos lillstumpans
2. Var är dina föräldrar födda? Östersund och Västerås tror jag
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Bitcomet måste det ha varit
4. Vilken är din favoritrestaurang? Simon och Viktor är en riktig höjdare. Gorgonzola-lax är himmelskt.
5. När badade du i en pool senast? Måste ha varit i min mystiska sexdröm
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Mmm, var tomtemor i något julspel. Ingen större succé dock
7. Hur många barn vill du ha? Massor, om jag hinner med.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Meningslös britpop
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Vet i alla fall vad jag INTE ska rösta på.
10. Vad har du för TV-kanaler? De vanligaste, favoriten är Discovery Mix
11. Har du åkt moped någon gång? Så många gånger att jag tappat räkningen. Var innehavare av en guldgul Puch Dakota som även orsakade mig en spiralfraktur.
12. Har du busringt någon gång? Har väl hänt, mest oskyldiga samtal.
13. Har du fått felparkeringsböter? Oja, för ett och ett halvt år sedan fick jag tre stycken på två månader. Hade ett slags hatförhållande till Carpark
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jo tack, óm någon bjuder.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kreta kanske... Eller Ibiza? Är inget geografiproffs.
16. Har du en egen trädgård? Skulle vara min mögelsamling då...
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Älskar Uti vår hage
18. Kan du alla orden i nationalsången? Absolut
19. Badkar eller duschkabin? Uppenbarligen ett badkar, borde ha en dusch.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Senaste månaden? Mja, Offside eller Don't say a word. Bra på olika sätt.
21. Favoritpizza? Tomat, ost, skinka, champinjoner, räkor och lök. Tror inte det finns något namn
22. Chips eller popcorn? Grillchips utan tvekan
23. Vilken färg på läppstift använder du? Läppstift är det mest opraktiska som finns
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, inte vad jag kan minnas
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Skulle skratta om jag orkade
26. Apelsin- eller äppeljuice? Inget av dem
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Min mamma och min bror, pizza på Volos
28. Favoritchoklad? Mjölchoklad med nötter
29. När röstade du senast? 2002 som de flesta
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Eeeh, det var länge sedan
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nja, skulle vara de man fick för deltagande i ÖP-liret då.
32. Är du bra på matlagning? Sådär, tror jag är bättre än vad jag tror.
33. Klarar du att tanka själv? Vem kan inte det?
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, det kan jag stolt neka till, även om lockelsen varit stor efter ett antal timmar framför tv:n.
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nja, räknas blåställ?
37. Vad var det senaste du handlade? En Ramlösa Lime/Citron på Karamellkungen
38. Har du kräkts offentligt? Mm, tyvärr
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Är jag väl miljardär så har jag nog inga problem att hitta kärleken.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Klart jag gör. Been there, done that
41. Har du ringt något betalnummer? Under min arbetslöshet hände det att jag ringde lyckoslanten eller vad det nu heter
42. Kan man vara vän med sitt ex? Tveklöst ja.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Syrran med knäckta näsan då.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Var väl vansinnigt "normal" vill jag minnas.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Kommer inte ihåg, var ett tag sedan jag ändrade det.
46. Vad har du i din väska? plånbok, nycklar, busskort, penna, ett kasettband, papper, solglasögon och tamponger
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Släcker alla lampor och kollar att ytterdörren är låst minst tre gånger
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag och min familj och mina vänner är friska och någorlunda lyckliga.

Kommentarer
Postat av: Malin

kasettband?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback