The bitch is out

Lyckan är total denna afton, vi samlades tre kvinnor för att bevittna Big Brother Live och för att hålla tummarna tillsammans för att subban Gabriella skulle röstas ut ur huset. Vi skrek högt av glädje när det visade sig att svenska folket delade vårt hat mot denna avskyvärda person. 92 % hade röstat på hennes utträde ur huset och äntligen har hon gått. Hon verkar själv inte förstå hur otroligt puckat hon har betett sig, snacka om verklighetschock när hon vandrar ut i samhället. Så här mycket har jag inte jublat sedan Sverige tog OS-guld i ishockey! The bitch is out....

Helgrapport. Fredagen startade lugnt med lite afterwork med oss nykomlingar på jobbet. Fick låna en hundring av min kära lillasyster för att kunna deltaga och dricka en öl eller två. Sedan var jag bjuden på uppträdande och buffe på ett annat uteställe, drog med mig en av arbetskamraterna och vi samlades tillsammans med andra bekanta hemma hos mig för lite alkoholintag, sedan bar det vidare för musikalisk underhållning. En äldre man kommer fram till mig och ber att få prata lite med mig, nyfiket svarar jag ja, då han klämmer ur sig att han alltid gillat kvinnor med hull och vill bjuda mig på middag någon dag. Kan erkänna att jag inte tog det som någon fin komplimang, han hade kunnat uttrycka sig våldsamt annorlunda.

Lördagen var förvånansvärt präglad av illamående, det var längesedan jag mådde så illa. Kastade upp FYRA gånger, måste ha varit någon dålig mat jag fått i mig....
Annars har jag spenderat åtskilliga timmar med min lilla prins, på 2 år och 8 månader. VI har lekt med gosedjur och kramats, han somnade med sin mage på min, med mina bröst som skön kudde. Mysigt värre, skulle vilja även jag att ha en sådan liten parvel, med dess oförställda kärlek. Fick dock även där en gliring när han utbrast: Sara har bäbis i magen...
Antar att män i allmänhet vill få mig att börja banta. Får börja på måndag då, som vanligt...

Är nöjd och belåten med denna helg, hemmakväll i lördags och lugn söndag med barnamys. Toppen på allt var att Gabriella åkte ut. Nöjd och belåten ska jag lägga mig för att läsa och fundera över framtiden.

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Aldrig banta! Frodiga Zorn kvinnor är det vackraste som finns! Var stolt istället... *L*

Postat av: Fantasia

Aldrig banta! Frodiga Zorn kvinnor är det vackraste som finns! Var stolt istället... *L*

2006-04-10 @ 15:26:44
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback