High on life

Fick en kick idag! Inte av någon kemiskt sammansatt drog, ett livsfarligt äventyr eller alkohol. Utan av livet, av känslan att jag klarar mer än jag tror. Efter tre veckor i utbildningslokalen har jag nu pratat med kunder och första avklarade kunden gav mig en kick, en nöjd känsla av självförtroende. Hög på livet, kan man säga.

Skärtorsdag idag och jag ska eventuellt besöka min kompis pojkvän och hans vänner. Ta en öl kanske, samtala och umgås på bästa sociala sätt. Känns lagom så här en torsdag efter en arbetsvecka. Imorgon ska jag på middag med fina kvinnor och sedan utmynnar middagen i fest då flera andra tillkommer. En hemmafest, det var ett bra tag sedan jag bevistade en sådan. Ser fram emot denna afton, minsann...

Glad påsk på er alla. Skål och tack!

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Hoppas du hade trevliga fester! Och att påsken varit lugn och skön... *L*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback